Pentru toate produsele vandute de catre Szekely Mark Tamas I.I. beneficiezi de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.U.G. 174/2008.
Garantia se acorda astfel :
1. Pentru jucarii : Produsele de uz curent (de exemplu jucarii din plastic, jucarii din lemn, jucarii din plus, plastelina, etc ) nu beneficiaza de garantie de folosinta (comerciala).
Totusi, potrivit legislatiei in vigoare, toate produsele comercializate pe Educlass.ro beneficiaza de garantie de conformitate si pentru vicii ascunse. Astfel, oricare produs care nu are aceleasi calitati ca si produsele care au fost prezentate ca mostre sau model, nu corespund oricarui scop declarat pe site-ul nostru sau nu isi pastreaza parametrii de calitate si performanta normale pentru astfel de produse, se considera lipsa de conformitate si beneficiaza de garantie de conformitate. Produsul care nu este conform sau prezinta vicii ascunse vor fi fie inlocuite, fie restituita contravaloarea acestora in cazul in care nu pot fi inlocuite. Garantia este de 90 zile si se acorda doar pentru defectele de fabricatie, sub rezerva respectării condiţiilor de transport, manipulare, depozitare şi exploatare.
2. Pentru pompe de san : garantia este de 2 ani pentru modelel Spectra S1, S2, Dew300 si Dew350 si 1 an pentru modelele Spectra 9+, 9s, Q, Handy Plus si nu include accesoriile (cupe, furtune, biberoane, supape)
Pompele de san Spectra beneficiaza de grantie premium, in cazul defectrarii lor ele fiind inlocuite pe perioada reparatiei cu una similara in mod gratuit. In cazul in care clientul nu o aduce personal la sediul nostru, acesta trebuie sa suporte taxele de transport tur-retur.
INTRETINEREA POMPELOR ELECTRICE:
Se recomanda sterilizarea doar a partilor care intre in contact cu laptele ( cupa de san, supapa si biberon). Restul componentelor nu trebuie sterilizate. Se recomanda schimbarea supapelor dupa 1-3 luni.
3. Pentru masinute electrice : garantia este de 12 luni. Acumulatorul nu beneficiaza de garantie.
4. Pentru sterilizatoare : garantia este de 12 luni. Sterilizatoarele cu lampi UV, nu beneficiaza de garantie la lampa si ea trebuie inlocuita la 6 luni conform specificatiilor producatorului. Sterilizatoarele cu LED au garantie 12 luni pentru toate partile componente ( inclusiv led-urile uv )
5. Pentru biciclete : garantia este de 2 ani si se acorda doar pentru cadrul bicicletei si 1 an pentru furca
INTRETINEREA BICICLETEI:
Se recomanda verificarea bicicletei ori de cate ori este nevoie pentru prevenirea defectelor mari si ireparabile. Intretinerea efectuata din timp duce la marirea duratei de utilizare a bicicletei si sigurantei in functionare.
Inainte de utilizare verificati:
- - eficacitatea franelor;
- - rigiditatea, strangerea ghidonului,rotirea sa fie usoara si fara joc;
- - strangerea piulitelor si a suruburilor;
- - roata fata-spate (strangerea piulitelor, a cheii rapide, presiunea in pneuri, rotirea usoara si fara joc);
- - rigiditatea pedalelor in brate(pedalele trebuiesc stranse la maxim);
- - rigiditatea dispozitivului de pedalat(rotirea usoara si fara joc);
- - reglarea schimbatoarelor(schimbarea lantului sa se produca usor).
Jocul oricat de mic din partile miscatoare, in rotatie ale bicicletei(ghidon,ax central,butuci,pedale) creste exponential la fiecare folosire si duce la deterioararea acestora.
Recomandam remedierea urgenta a defectiunilor in caz contrar se pierde garantia.
Se cere verificarea cat mai deasa a suruburilor si a piulitelor, cu precadere strangerea pedalelor in brate, intrucat defectele aparute din neingrijirea acestora duce la pierderea garantiei.
In cazul schimbarii pedalelor, la montare trebuie avut in vedere ca pedala cu semnul "R" are filet de dreapta si se fileteaza in bratul drept, iar cel cu semnul "L" are filet de stanga si se fileteaza in bratul stang, invers ca cel din dreapta.
Lantul se curata si se unge lunar cu ulei de motor sau cu teflon special.
Bicicleta trebuie curatata ori de cate ori este nevoie.depozitarea ei se va face in locuri uscate, ferite de umezeala.Bicicleta nu se spala cu apa sub presiune, in special in zona furcii, a pinioanelor si a monoblocului.
PIERDEREA GARANTIEI:
Garantia se pierde in cazul in care:
- - bicicleta nu a fost folosita conform modului de utilizare sau intretinerea a fost defectuoasa;
- - defectiunea a fost cauzata de folosirea necorespunzatoare: ciocniri,suprasarcina, accidente;
- - "reparatia" bicicletei a fost facuta de catre o persoana neautorizata de "EduClass";
- - certificatul si factura de cumparare(bonul fiscal lizibil) au fost pierdute;
- - bicicleta se foloseste pentru concursuri sau in regim de inchiriere.
Garantia nu acopera: janta indoita("8 in roata"), descentrarea rotilor, pana de cauciuc, zgarieturi sau neuniformitatea vopselei sau a cromarii.
Piesele supuse uzurii: sabotii, camera, anvelopa, sa, lant, pinion, dispozitiv angrenaj. Acestea nu reprezinta piese la care se acorda garantie pentru uzura, doar pentru defectiuni de fabricatie
GARANTIA SE REFERA LA PIESE IN URMATOARELE CONDITII:
- - cadru, furca: se schimba daca s-au rupt la sudura si nu se schimba daca prezinta urme de lovituri, defectiuni la partea filetata, indoirea axului;
- - butuc roata: se schimba daca s-a rupt chuveta, in cazul in care prezinta urme de lovituri,defectiuni la partea filetata,indoirea axului atunci nu se schimba;
- - pedala: cazul in care capatul pedalei prezinta urme de lovituri, deteriorate sau axul este indoit, pedala si dispozitivul de angrenaj nu intra in garantie;
- - sistemul de angrenare: se schimba in caz de defectiuni la rulment, nu se schimba daca prezinta urme de lovituri,defectiuni la partea filetata a chiuvetei sau a bratului de angrenare;
- - maneta frana si schimbatorul: se schimba in cazul fisurarii, crapaturilor sau leziunilor interne
- - teava de sa nu se schimba decat in cazul indoirii deasupra semnului de maxim.
INTRETINEREA BICICLETEI NU INTRA IN GARANTIE.
Reclamatiile se vor lua in considerare numai in cazul prezentarii certificatului de garantie si a facturii de cumparare.
Cauza defectarii o poate aprecia numai service-ul care acorda certificatul de garantie.
Reparatiile care nu intra in garantie se efectueaza CONTRA COST.
In cazul in care ridicati pachetul de la curier si observati ca acesta a fost deteriorat din cauza transportului, va rugam sa faceti reclamatie in aceeasi zi. Nu despagubim / nu schimbam produsele ce au fost lovite/ zgariate in timpul transportului.Va rugam sa va uitati atent la colet in momentul primirii lui, iar daca observati urme de lovire, de orice natura, va rugam sa consemnati imediat pe documentul de transport - AWB.